30. tammikuuta 2012

19:27

Mooikka! Tänään taas on ollu tosi kylmäpäivä. Ei viittis hirveesti tuolla ulkonä kävellä. Kameraakaan en oo kannellu nyt mukana koulussa.Mutta huomenna otan kameran kouluun ja teen päiväkuvina postauksen ja vaatepostauksen. Onneks huomenna päästään 12 niin kerkee ottamaan kuvia. Nyt te saatte laittaa tohon kommenttiboxsiin omia ideoita siitä miten teen sen vaatepostauksen!!!! Aikaa on nyt tää ilta joten laitelkaa nyt ehdotuksia.:) En enää hirveesti tässä viitti höpötellä joten meen kattoo salkkarit moikka! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,