Varmaan huomasitte ton uuden bannerin ja nimen? Oon kauan halunnu jotain uutta nimee ja sekin
Shining like stars oli vaan väliaikainen. Nyt sain vihdoin päätettyä minkä nimen haluan ja tonkin bannerin etsimisessä meni aikaa. No toivottavasti toi nimi on hyvä ja banneri . Teen kohta osa2:n siitä lempiasioista, nekin on vaan kaikki ihan sekalaisii tavaroita. Oli vaan tylsää aamulla joten kuvailin. (=
Noi kaks ekaa kuvaa on taas niin laadukkaita :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,