Huppari/30e
Illalla tuun varmaan vielä postailemaan:))
7. tammikuuta 2012
FACE
En kyllä keksi mitään mutta kuvaamista näin kylmällä säällä, kuin itteni kuvaaminen. Oon nyt tehny monta postausta jossa on vbaan musta kuvia. Nytkin lämpömittari näyttää -15 joten ei mitenkään mielyttävää mennä pihalle. Kohta mennään Saijan kanssa maapohjanhalliin treenaa, kun siellä on vapaaharjotus. Kahenviikon päästä on hallikisat, joten niihin pitäis vähän treenata. Mennään varmaan harkkojen jälkeen tai sitä ennen kuvaamaan, että saisin ees jotain muita kuvia. Taas tää posatilu alkaa harvenee kun koulu alkaa. En silti lopeta postailua kokonaan. Yritän kirjottaa joka päivä, mutta jos on kokeita jätän postaukset väliin. Ja siinä onkin se huonopuoli, että on jo pimeetä kun pääsen koulusta. Meen nyt pakkaamaan laukkua sinne treeneihin.:))
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
tosi kiva toi huppari:)
VastaaPoistaihana toi huppari :)!
VastaaPoistaViivi:Kiitos :)
VastaaPoistaLempi:Kiitos :D