Mooi! Heräilin tänään 12 maissa, kun valvottiin niin myöhään. Ottelin varmaan 100 kuvaa raketeista, kun sain hyviä kuvia iskän pihasta. Tossa vilahtelee mun jumpin haalari joka on vielä ´vaiheessa, kun puuttuu vetoketju ja resorit :) Tosiaan se on pinkki, kun ei löytyny muutakaan väriä.
♥Aino
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,