Mittari näytti aamulla -30 astetta ja siltä kyllä tuntu. Olin ihan jäässä kun pääsin kouluun. Koulussa ei tänään ollu mitään ihmeellistä. Tänään kuitenkin Mummu ja pappa kävi meillä kun leivottiin äitin kaa lakkakakku. Menin jossain puol viien aikaa Nooralle. Siellä katottiin niitten leffahuoneessa napapiirin sankarit. Niillä on semmonen iso valkokangas ja videotykki ja kaikkein ihanin....elokuvatuolit♥ Nyt oon lihonnu tän päivän aikana monta kiloo joten eiköhän kannattas vähän treenailla, kun jätin tänään harkat välii. :)
kivoja kuvia! :)
VastaaPoistatsekkaas munki blogi,
http://u-nfabulous.blogspot.com/
Milja:Kiitos! Katson :)
VastaaPoista