7. helmikuuta 2012

kuvat We♥it
Huomenna olisTet-päivä tiedossa. Meen Seppälään, kun en keksiny muuallekkaan mihin menisin.:)
Tänään olin Mummu kanssa Jyväskylässä kirppiksillä ja löysin farkut, neuletakin ja ´paidan, niistä laittelen kuvaa sit huomenna joko aamulla tai illalla. Seppälään onneks meen vasta 11, mutta pääsen viieltä :/ Kuvailen varmaan ne sit aamulla, koska viieltä on jo niin pimeetä/hämärää.
Saatiin eilen tietää Riian kanssa, että lähettäs "leirille" tai oikeastaan harjottelemaan Espanjaan. Kaupunki tais olla Fuengirola. Meidän valmentaja menee sinne viieks viikoks ja me Riian kanssa viikoks. Meidän pitää ottaa jokin huoltaja mukaan niin se varmaan on mun mummu ja pappa tai Riian täti ja setä. Ollaan Riian kanssa tosi innoissamme siitä, koska Riia ei vielä viimevuonna ollu samassa valmennusryhmässä, kun minä. Lähtö on siis vielä kylläkin harkinnassa, mutta kerrankin urheilusta on kyse niin kai lähetään sit.(= 

p.s.Teitä lukijoitahan on satanu taas lisää viikko sit oli 43 ja nyt 47! :O
      Pitelen arvontaa sitten, kun on jortain 50-60!♥♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,