Pipo/seppälä/n.1.80e kpl
kaulahuivi/seppälä/3e
Moikka! Tää viikonloppu on menny surkeasti. Eilen tuli hirvee yskä ja illemmalla sit kuume. Onneks kuumetta ei ollu kun 37.6. Nyt on sama ja tuntuu jo siltä, että alkaa laskemaan síllä on aika kuuma.:) Ja vielä pahoittelen kuvista, en jaksanu muokata hirveesti ja en myöskään oo ottanu kuvia tän kipeilyn takia. Mutta toivottavasti paranen pian.:) Ja tossa ylhäällä kaks ostosta alesta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,