2. maaliskuuta 2012
♥
Tänään oli tosi kiva päivä ! Harmi vaan kun päivä meni niin nopeasti. Käytiin hiihtämässä serkun kanssa ja kateltiin eilen leffa. Tossa ylhäällä noi ostokset ja kuvat ei mitenkään erikoiset, mutta saapa nyt kelvata. Lähen seuraavana viikonloppuna tampereelle Tampere Junior indoor gamessiin. Pitäs juosta 60m ja hypätä pituutta. Pituuteen on osallistuneita melkeen 70 ja juoksuun melkeen 80. Seuraava viikko meneekin sit niihin kisoihin harjoittelemisessa ja itse kisoissa sit lauantaina. Sain arvottua aika nopeasti ton voittajan onnea vielä NOORA♥ Huomenna meen iskän luo yheks yöks ja sitten alkaakin koulu:( Mutta tosi hyvää loppu lomaa teille ihanat joilla on vielä lomaa !♥
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
sun blogi on ihana! oot söpö :-)
VastaaPoistahttp://holdyourhats.blogspot.com/
Hehhe..kiitos:)
VastaaPoista