pakko kysyä, onko noi USAn lippukengät converset? ja jos on nii minkä kokoset? :-Dite oon halunnu tommoset jo kauan, ja ku olisin saanu ne ni sit oli loppu ja mulle on sanottu ettei niitä oo ku 41 ylöspäin kokoja.. :--(
Peppi:Juups on ne:) ne tais olla 37 puol. ne on mun kaverin:D:D kookengästä..
okei, kiitti paljo ! :--)
ihanat noi tennarit! :)
Lempi:Niin on :)
aww ihanat kengät (:(:(:
Ano:Nii:)
♥Canon eos 600D ♥50mm♥55-250mm ♥samyang fish eye 8mm♥18-55mm,
pakko kysyä, onko noi USAn lippukengät converset? ja jos on nii minkä kokoset? :-D
VastaaPoistaite oon halunnu tommoset jo kauan, ja ku olisin saanu ne ni sit oli loppu ja mulle on sanottu ettei niitä oo ku 41 ylöspäin kokoja.. :--(
Peppi:Juups on ne:) ne tais olla 37 puol. ne on mun kaverin:D:D kookengästä..
VastaaPoistaokei, kiitti paljo ! :--)
VastaaPoistaihanat noi tennarit! :)
VastaaPoistaLempi:Niin on :)
VastaaPoistaLempi:Niin on :)
VastaaPoistaaww ihanat kengät (:(:(:
VastaaPoistaAno:Nii:)
VastaaPoista