21. maaliskuuta 2012

Spring

Tänään taas sain raahattua kameran kouluun. Ei tuu muuten hirveesti kuvattua kotona mitään järkevää. Nyt sit sain kuvailtua vähän koulussa ja sit kuvailin Saijan ja Ellin kanssa. Nyt kuiteskin meen kattelee Salkkareita ja lukemaan ruotsii.:)
 

8 kommenttia:

  1. pakko kysyä, onko noi USAn lippukengät converset? ja jos on nii minkä kokoset? :-D

    ite oon halunnu tommoset jo kauan, ja ku olisin saanu ne ni sit oli loppu ja mulle on sanottu ettei niitä oo ku 41 ylöspäin kokoja.. :--(

    VastaaPoista
  2. Peppi:Juups on ne:) ne tais olla 37 puol. ne on mun kaverin:D:D kookengästä..

    VastaaPoista
  3. okei, kiitti paljo ! :--)

    VastaaPoista
  4. ihanat noi tennarit! :)

    VastaaPoista
  5. aww ihanat kengät (:(:(:

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,