26. maaliskuuta 2012

Summer

Tossa on parit jutut mitä olis kiva saada kesälle, mutta on niitä kyllä paljon enemmän :)
Laittelen parempaa postausta vaatteista mitä haluisin jossain vaihees. Osa noista tilattiin äsken h&m:ltä
ja sit tilattiin parit tuubitopit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,