Aino Sofia
26. maaliskuuta 2012
Summer
Tossa on parit jutut mitä olis kiva saada kesälle, mutta on niitä kyllä paljon enemmän :)
Laittelen parempaa postausta vaatteista mitä haluisin jossain vaihees. Osa noista tilattiin äsken h&m:ltä
ja sit tilattiin parit tuubitopit
♥
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,