17. maaliskuuta 2012

YU

Miina
moi! Mulla oli tänään ne kisat hippoksella. Meni mun mielest ihan hyvin ainakin juoksu. 200m olin 2 ja pituudessa 3 joten sain molemmista mitallit, joita mulla on jo 10000000. En jaksa nyt höpötellä hirveesti joten laittelen huomenna loput kuvat sielä kisoista, mutta muuten tää ilta menee vielä dattailessa ja noitten herkkujen kanssa:)

4 kommenttia:

  1. syöt ihan hirveesti herkkuja, aina jotain ruokaa jokasessa postauksessa ??????

    VastaaPoista
  2. Ano:Joo kyllä täytyy myöntää että syön. :D Hyvä kun huomautit xD Oon tässä yrittäny pitää karkkilaakkkoo mutta ei onnistu täytys varmaan alottaa tässä joku pv. :)

    VastaaPoista
  3. ano, mitä välii jos toinen syö ? :D Aino on muutenki tosi hoikka et sillä on kyl ihan varaa :)
    Ja haluisiks kertoo jossain postauksessa enemmän tosta juoksusta, ku oot siis jossain valmennuksessa vai ? (:

    VastaaPoista
  4. Kia:Nii:D nii mulle on sanottu että saan syödä ja mun pitääkin koska oon hoikka ja käyn 4 kertaa treeneissä ettei sillä oo välii. anolle--->Ja yleensä toi syöminen on henkilökohtainen asia joten....:DD:D:D mutta voisin kertoa, kiitos ehotuksesta ja näi (=

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,