moikka! Tää päivä on ollu varmaan parahain keli nyt keväällä! Oli ihanan lämmintä ja aurinko lämmitti niin iiiiihanasti!!!♥ Käytiin Riian kanssa lenkillä niin tarkenin juosta pitkillä juoksutrikoilla ja hupparilla:) Huomenna mennään Saijan kanssa kattomaan se titanic. No mutta eips mulla muuta! Innolla odottelen lupaa sinne karibian risteilylle:)
tosi kivan olonen blogi sulla! hienoja kuvia ja kaikee + oot tosi nätti!:)
VastaaPoistakäyppä kurkkaamassa munki jos ehit: http://kiasblogjustgowithit.blogspot.com/
Kia:Kiitos!:) Käyn kurkkaamassa!
VastaaPoistaIhanii kuvii!(:
VastaaPoistaQuiiin:kiitos.
VastaaPoista