8. huhtikuuta 2012

easter

moikka! Tää päivä on ollu varmaan parahain keli nyt keväällä! Oli ihanan lämmintä ja aurinko lämmitti niin iiiiihanasti!!!Käytiin Riian kanssa lenkillä niin tarkenin juosta pitkillä juoksutrikoilla ja hupparilla:) Huomenna mennään Saijan kanssa kattomaan se titanic. No mutta eips mulla muuta! Innolla odottelen lupaa sinne karibian risteilylle:)

4 kommenttia:

  1. tosi kivan olonen blogi sulla! hienoja kuvia ja kaikee + oot tosi nätti!:)

    käyppä kurkkaamassa munki jos ehit: http://kiasblogjustgowithit.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kia:Kiitos!:) Käyn kurkkaamassa!

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,