Aino Sofia
20. huhtikuuta 2012
marshmallows
Namnam..♥ Tehtiin ton höpöläisen kanssa ihania vaahtokarkkeja! :) Hyvää viikonloppua!!!! :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,