7. toukokuuta 2012

rainbow colours

Viikonloppu takana ja terkankoekkin meni varmaan hyvin, koska vähän tehtävii ja aika helppo muutenkin.(vaikka en lukeu kun alueen kerran kaks läpi) Huomenna päästään 12 koulusta, koska opettajilla on joku kokous. Torstaina on mun nimpparit, jee! (--:

1 kommentti:

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,