oot kyllä tosi symppiksen olonen tyttö!♥ voisitko tehdä teijän talosta jonkunlaisen postauksen? :)
Ano:Juu vois tehä :D
voisitko tehdä jonkunlaisen juoksupostauksen tässä jonain päivänä? (:
Voe luoja toi mun asu! :D
Ano:Juu:)Elli:Hahha ! ;D
♥Canon eos 600D ♥50mm♥55-250mm ♥samyang fish eye 8mm♥18-55mm,
oot kyllä tosi symppiksen olonen tyttö!♥ voisitko tehdä teijän talosta jonkunlaisen postauksen? :)
VastaaPoistaAno:Juu vois tehä :D
VastaaPoistavoisitko tehdä jonkunlaisen juoksupostauksen tässä jonain päivänä? (:
VastaaPoistaVoe luoja toi mun asu! :D
VastaaPoistaAno:Juu:)
VastaaPoistaElli:Hahha ! ;D