1. toukokuuta 2012

Vappu 2012

Hyvää Vappua! :) Olin viimeyön Nooralla, kun nyt on ihana vapaapäivä! (= Lähetään nyt kuitenkin hyppimään trampalle ja sit vappu markkinoille..

5 kommenttia:

  1. Anonyymi1/5/12 12:07

    oot kyllä tosi symppiksen olonen tyttö!♥ voisitko tehdä teijän talosta jonkunlaisen postauksen? :)

    VastaaPoista
  2. Ano:Juu vois tehä :D

    VastaaPoista
  3. Anonyymi1/5/12 17:35

    voisitko tehdä jonkunlaisen juoksupostauksen tässä jonain päivänä? (:

    VastaaPoista
  4. Voe luoja toi mun asu! :D

    VastaaPoista
  5. Ano:Juu:)
    Elli:Hahha ! ;D

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,