kesäkuu, ihanaa huomenna kevätjuhla ja sit pääsee vihdoin kesälomalle ! vuos on menny tosi nopeesti. Puolet opettajista vaihtuu meillä :( Meen laittelee nyt kamoja valmiiks ja muutenkin rentoutumaan tonne sohvalle olivialehden ja jäätelön kanssa. :)
Käykää muuten kattomassa mun fs tästä!



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,