1. kesäkuuta 2012

1.6

kesäkuu, ihanaa huomenna kevätjuhla ja sit pääsee vihdoin kesälomalle ! vuos on menny tosi nopeesti. Puolet opettajista vaihtuu meillä :( Meen laittelee nyt kamoja valmiiks ja muutenkin rentoutumaan tonne sohvalle olivialehden ja jäätelön kanssa. :)

Käykää muuten kattomassa mun fs tästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,