4. kesäkuuta 2012

sun

moi ! Vihdoin taas aurinko paistaa. Tänään on ollu kiva päivä. Saija oli meillä ja oteltii kuvia. En kerkee nyt kirjotella kun lähen Nooran luo yöks. heippaa...! :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,