moi ! Vihdoin taas aurinko paistaa. Tänään on ollu kiva päivä. Saija oli meillä ja oteltii kuvia. En kerkee nyt kirjotella kun lähen Nooran luo yöks. heippaa...! :--)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
♥Canon eos 600D ♥50mm ♥55-250mm ♥samyang fish eye 8mm ♥18-55mm,
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,