26. heinäkuuta 2012

26/7








Saija teki äsken mulle flickr:n, kun en ite jaksanu alkaa sitä tekemään. Oon kyllä taas niin väsyny.(Tänääään oli niiin ihana päivä(!) Tultiin tänään Seinäjoelta jossa olin siis kisoissa. Noo kisat meni ihan hyvin.:) Käytiin sit enne kisoja h&m ja ostin noi korvikset ja tavallisen paidan jota en nyt tänne ala kuvailemaan. Tehtiin myös lauantaina h&m tilaus tilattiin syksyks pari neuletaakkii ja sit pari neulepaitaa. Huomenna Saijan pitäs tulla meille ja katotaan nyt mitä keksitään ja myöskin meen sit Nooralle yöks ja mennää kuuntelee jazzeja! öitä..

1 kommentti:

  1. kiva postaus c: ihanii noi korvikset !! paljon makso toi ?

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,