






Saija teki äsken mulle flickr:n, kun en ite jaksanu alkaa sitä tekemään. Oon kyllä taas niin väsyny.(Tänääään oli niiin ihana päivä(!) Tultiin tänään Seinäjoelta jossa olin siis kisoissa. Noo kisat meni ihan hyvin.:) Käytiin sit enne kisoja h&m ja ostin noi korvikset ja tavallisen paidan jota en nyt tänne ala kuvailemaan. Tehtiin myös lauantaina h&m tilaus tilattiin syksyks pari neuletaakkii ja sit pari neulepaitaa. Huomenna Saijan pitäs tulla meille ja katotaan nyt mitä keksitään ja myöskin meen sit Nooralle yöks ja mennää kuuntelee jazzeja! öitä..
kiva postaus c: ihanii noi korvikset !! paljon makso toi ?
VastaaPoista