
Aattelin tulla tekemään viimesen postauksen ennen matkaa. Oon tässä illalla pakkailu kaikki tavarat ja huomenna 9.55 olis lähtö hesaan. En oo koskaan käyny tukholman keskustassa. Joten kiva piristys nyt tämmönen.:) Mutta pitäkää te hauskaa täällä suomessa!
oooi toffukka niin söpönä♥♥♥
VastaaPoistaSaija:Joo :;D
VastaaPoista