9. heinäkuuta 2012

here we come

011-tile.jpg
Aattelin tulla tekemään viimesen postauksen ennen matkaa. Oon tässä illalla pakkailu kaikki tavarat ja huomenna 9.55 olis lähtö hesaan. En oo koskaan käyny tukholman keskustassa. Joten kiva piristys nyt tämmönen.:) Mutta pitäkää te hauskaa täällä suomessa!

2 kommenttia:

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,