30. elokuuta 2012

schooool

Tulin just koulusta tekemään tän postausken. Piti jo eilen tulla tekemään, mutta väsy iski päälle joten sit päätin nyt tulla:) Ja vielä kaikki koulujutut on painanu päälle. Seuraavalla viikolla olis enkun sanakoe johon alan lukemaan jo nyt, koska sanoja on kauheesti!:p Ilonen asia oli se, että sain vihdoin ostettua ton 50mm objektiivin!:) Tossa on pari kuvaa viikonlopulta ja sit tältäviikolta!








7 kommenttia:

  1. oiii huippukivoi nää kuvat!

    http://verajaudance.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Onko tuo Canonin putki hyvä mikä on tässä postauksessa? :)
    Ps. Olis tosi kiva nähdä jotain urheilukuvia kesältä ym!

    VastaaPoista
  3. Ano:Kyllä on!:) suosittelen sitä oikeesti, koska sillä saa vähän pimeemmässäkin tosi hyviä kuvia:)
    Juu vois laittaa(:

    VastaaPoista
  4. Ano:Kyllä on!:) suosittelen sitä oikeesti, koska sillä saa vähän pimeemmässäkin tosi hyviä kuvia:)
    Juu vois laittaa(:

    VastaaPoista
  5. Paljonko toi putki maksoi? :>

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,