Tulin just koulusta tekemään tän postausken. Piti jo eilen tulla tekemään, mutta väsy iski päälle joten sit päätin nyt tulla:) Ja vielä kaikki koulujutut on painanu päälle. Seuraavalla viikolla olis enkun sanakoe johon alan lukemaan jo nyt, koska sanoja on kauheesti!:p Ilonen asia oli se, että sain vihdoin ostettua ton 50mm objektiivin!:) Tossa on pari kuvaa viikonlopulta ja sit tältäviikolta!
oiii huippukivoi nää kuvat!
VastaaPoistahttp://verajaudance.blogspot.fi/
oo..kiitos!:)
VastaaPoistaOnko tuo Canonin putki hyvä mikä on tässä postauksessa? :)
VastaaPoistaPs. Olis tosi kiva nähdä jotain urheilukuvia kesältä ym!
Ano:Kyllä on!:) suosittelen sitä oikeesti, koska sillä saa vähän pimeemmässäkin tosi hyviä kuvia:)
VastaaPoistaJuu vois laittaa(:
Ano:Kyllä on!:) suosittelen sitä oikeesti, koska sillä saa vähän pimeemmässäkin tosi hyviä kuvia:)
VastaaPoistaJuu vois laittaa(:
Paljonko toi putki maksoi? :>
VastaaPoistaAno:99e:)
VastaaPoista