25. elokuuta 2012

weekend





Käytiin illalla kuvailemassa Saijan kanssa satamassa. Kävelttiin ja kiereltiin ettimässä jotain hyvää kuvauspaikkaa. Ei sit löyetty mitää hyvää joten kuvattiin vaan tossa junaradalla. Keräsin noi kuvat kollaaseiks, ku en jaksanu erikseen niitä laitaaa tähä. Mennään illalla kuvailemaan uudestaa satamaan ja kattoo näkyskö auringonlasku!:-D

6 kommenttia:

  1. Paljon se laukku maksoi ?

    VastaaPoista
  2. jotain 50e mut saatiin alennusta nii 40e:D

    VastaaPoista
  3. ihana toi ruutupaita!

    http://verajaudance.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. ihana paita, mistä ostit ??

    VastaaPoista
  5. h&m:stä tilattiin, mutta se oli vähä liia pieni, vaikka se ei näytäkkään noissa kuvissa:P

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,