



Käytiin illalla kuvailemassa Saijan kanssa satamassa. Kävelttiin ja kiereltiin ettimässä jotain hyvää kuvauspaikkaa. Ei sit löyetty mitää hyvää joten kuvattiin vaan tossa junaradalla. Keräsin noi kuvat kollaaseiks, ku en jaksanu erikseen niitä laitaaa tähä. Mennään illalla kuvailemaan uudestaa satamaan ja kattoo näkyskö auringonlasku!:-D
Paljon se laukku maksoi ?
VastaaPoistajotain 50e mut saatiin alennusta nii 40e:D
VastaaPoistaihana toi ruutupaita!
VastaaPoistahttp://verajaudance.blogspot.fi/
niin..!
VastaaPoistaihana paita, mistä ostit ??
VastaaPoistah&m:stä tilattiin, mutta se oli vähä liia pieni, vaikka se ei näytäkkään noissa kuvissa:P
VastaaPoista