Käytiin tänää Ellin kanssa jyväskylässä kattomassa jotain vaatteita syksyks. En sit ostanu muuta kun ton iihanan takin Onlysta!
♥ Sit tilasin pari juttua hm:ltä jotka tuli tossa torstaina. Mutta ei mulla nyt muuta ollu oottelen jo talvea, että pääsis käyttää tota!

sori vähä kiristin liikaa tota takkia tosta...
paljon toi takki maksoi? :)
VastaaPoista80e :)
Poistaoii toi takki on niin ihana!!
VastaaPoistahttp://verajaudance.blogspot.fi/
Kiitos! : D
Poistatosi kiva takki! :)
VastaaPoistaMulla on täysin samanlainen takki, pari viikkoa sitten ostin :)♥
VastaaPoistaLempi:Ooh en huomannu tätä kommenttia :) mutta joo sen on ihana!:)
VastaaPoistaAno:Okei, sen just ihanan lämmin!:)