15. syyskuuta 2012

new things♥

Käytiin tänää Ellin kanssa jyväskylässä kattomassa jotain vaatteita syksyks. En sit ostanu muuta kun ton iihanan takin Onlysta!Sit tilasin pari juttua hm:ltä jotka tuli tossa torstaina. Mutta ei mulla nyt muuta ollu oottelen jo talvea, että pääsis käyttää tota!


sori vähä kiristin liikaa tota takkia tosta...

7 kommenttia:

  1. paljon toi takki maksoi? :)

    VastaaPoista
  2. oii toi takki on niin ihana!!

    http://verajaudance.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Mulla on täysin samanlainen takki, pari viikkoa sitten ostin :)♥

    VastaaPoista
  4. Lempi:Ooh en huomannu tätä kommenttia :) mutta joo sen on ihana!:)

    Ano:Okei, sen just ihanan lämmin!:)

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,