


Tossa pari kuvaa jota Saija räpsäs päivällä. Sain postista tommosen ihanan viininpunasen pipon!♥ Se on nyt syksyllä tosi kiva. Kävin kattoo äsken ellin iPhonea!♥ Tehään varmaan sunnuntaina ellin kanssa nutella croisantteja! Tossa alhaalla on kollaasi keskiviikolta joka piti laittaa tänne jo eilen mutta toi flickr ei suostu enää lataa kuvia joten lataan sit photobucketista..Hyvät viikonloput teille!:)
Miten oot saanu tonne sivuun ton "bannerin"?
VastaaPoistaAno:laittanu kuva gadgetin ja sit siihen ladannu ton :D
VastaaPoistaMistä sä tota nutellaa oot saanu <3 i <3 nutella
VastaaPoista