Kerkesin tulla laittaa tämän aamun kuvat. En oo muutatehnyt ku lukenu enkkua ja ollu vähän pihalla. Mutta nyt lähen kuortaneelle!:) Piristäkää mua kommenteilla..
Ano:Kiitos:) Ano:Vois pitää suunsa kiini ei tartte joka ikistä asiaa ilmottaa:D no en oo nätti, mutta kiitos:) Netta:Juu, käympi katsomassa(--: Ano:Hah, kiitos:)
missä päin sä oikei asut ku on jo ton verran lunta? :D
VastaaPoistaAno:asun äänekoskella!:).jeejee täl on tosiaan paljon lunta ainakin 30cm...
VastaaPoistapiäksää ittees muka jotenki nättinä?
VastaaPoistaAno:en?:::DD
VastaaPoistavähä sää oot kaunis :)
VastaaPoistaano : mitä järkee tulla tänne haukkumaan , ootko vähän kateellinen kun aino on niin kaunis ? lol , aika lapsellista :D:D aino oot ihana <3 !
VastaaPoistaheipäheei annoin sulle Liebester blog- tunnustuksen, käyppä katsomassa blogissani ohjeet :) !
VastaaPoistahttp://netta-stopforaminute.blogspot.fi/
Liebster* :D:
VastaaPoistavähä oot nätti + ihanii kuvii! :)
VastaaPoistaAno:Kiitos:)
VastaaPoistaAno:Vois pitää suunsa kiini ei tartte joka ikistä asiaa ilmottaa:D no en oo nätti, mutta kiitos:)
Netta:Juu, käympi katsomassa(--:
Ano:Hah, kiitos:)
Paljonko sä juoksit alueleirillä cooperissa? (:
VastaaPoistaAno:2690m viimesenäpäivänä ja jalat iha jumissa :P
VastaaPoista