26. lokakuuta 2012

snowfall






Kerkesin tulla laittaa tämän aamun kuvat. En oo muutatehnyt ku lukenu enkkua ja ollu vähän pihalla. Mutta nyt lähen kuortaneelle!:) Piristäkää mua kommenteilla..

12 kommenttia:

  1. missä päin sä oikei asut ku on jo ton verran lunta? :D

    VastaaPoista
  2. Ano:asun äänekoskella!:).jeejee täl on tosiaan paljon lunta ainakin 30cm...

    VastaaPoista
  3. piäksää ittees muka jotenki nättinä?

    VastaaPoista
  4. vähä sää oot kaunis :)

    VastaaPoista
  5. ano : mitä järkee tulla tänne haukkumaan , ootko vähän kateellinen kun aino on niin kaunis ? lol , aika lapsellista :D:D aino oot ihana <3 !

    VastaaPoista
  6. heipäheei annoin sulle Liebester blog- tunnustuksen, käyppä katsomassa blogissani ohjeet :) !

    http://netta-stopforaminute.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. vähä oot nätti + ihanii kuvii! :)

    VastaaPoista
  8. Ano:Kiitos:)
    Ano:Vois pitää suunsa kiini ei tartte joka ikistä asiaa ilmottaa:D no en oo nätti, mutta kiitos:)
    Netta:Juu, käympi katsomassa(--:
    Ano:Hah, kiitos:)

    VastaaPoista
  9. Paljonko sä juoksit alueleirillä cooperissa? (:

    VastaaPoista
  10. Ano:2690m viimesenäpäivänä ja jalat iha jumissa :P

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,