



huppari/sokos


takki/seppälä

paita ja liivi/h&m
vihaan olla kipeenä! Oon viettäny koko päivän kotona istuen ja maaten jumpin päällä. Kävin kuitenkin äsken pihalla kävelemässä ja ah kun helpotti♥ Jotenkin toi ulkoilma tuntu et autto. Meen huomenna jo kouluun:) Pitäs alkaa lukemaan ruotsin isoonkokeeseen, joka on keskiviikkona. Tossa kuvia tältäviikolta. Tossa on muutamia ostoksia seppälästä ja h&m:stä! i like it♥
äää aino rakastan tota sun karvaliivii :o <3
VastaaPoistakäy kattoo ;)
http://annamirkaa.blogspot.fi/
Etkö koskaan kyllästy noihin sun hiuksiin? Mun mielestä olis jo aika pienelle muutokselle, haha :D
VastaaPoistaMirka:mäkin tykkään :)
VastaaPoistaAno:Mäkin oon kyllästyny mutta niille on kauheen vaikee tehä mitää:P yritän nyt kasvattaa ja onne olkapäähän asti melkeen..siks piän aika paljon ponkkarilla hiuksii