22. marraskuuta 2012

lights





huppari/sokos

takki/seppälä

paita ja liivi/h&m
vihaan olla kipeenä! Oon viettäny koko päivän kotona istuen ja maaten jumpin päällä. Kävin kuitenkin äsken pihalla kävelemässä ja ah kun helpotti Jotenkin toi ulkoilma tuntu et autto. Meen huomenna jo kouluun:) Pitäs alkaa lukemaan ruotsin isoonkokeeseen, joka on keskiviikkona. Tossa kuvia tältäviikolta. Tossa on muutamia ostoksia seppälästä ja h&m:stä! i like it

3 kommenttia:

  1. äää aino rakastan tota sun karvaliivii :o <3

    käy kattoo ;)

    http://annamirkaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Etkö koskaan kyllästy noihin sun hiuksiin? Mun mielestä olis jo aika pienelle muutokselle, haha :D

    VastaaPoista
  3. Mirka:mäkin tykkään :)
    Ano:Mäkin oon kyllästyny mutta niille on kauheen vaikee tehä mitää:P yritän nyt kasvattaa ja onne olkapäähän asti melkeen..siks piän aika paljon ponkkarilla hiuksii

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,