6. marraskuuta 2012

new stuff







kengät-h&m paidat-monki laukku-oneway (pieces) poskipuna-Stockmann

2 kommenttia:

  1. kivat ostokset :) varsinkin noi kengät!

    <3: starsindark.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. jenna:Kiitos,mäkin tykkään:)

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,