kivat ostokset :) varsinkin noi kengät!<3: starsindark.blogspot.com
jenna:Kiitos,mäkin tykkään:)
♥Canon eos 600D ♥50mm♥55-250mm ♥samyang fish eye 8mm♥18-55mm,
kivat ostokset :) varsinkin noi kengät!
VastaaPoista<3: starsindark.blogspot.com
jenna:Kiitos,mäkin tykkään:)
VastaaPoista