Pari talvista kuvaa torstailta, kun oli vapaata. Tuli kauhee joulufiilis, kun syötiin jouluruokaa ja paketoitiin lahjoja. Oon tän päivän ollu kavereitten kanssa. Oon näin illalla huono keksimään mitään kirjoitettavaa..moikka!:)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
♥Canon eos 600D ♥50mm ♥55-250mm ♥samyang fish eye 8mm ♥18-55mm,
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,