8. joulukuuta 2012

8.12.









Pari talvista kuvaa torstailta, kun oli vapaata. Tuli kauhee joulufiilis, kun syötiin jouluruokaa ja paketoitiin lahjoja. Oon tän päivän ollu kavereitten kanssa. Oon näin illalla huono keksimään mitään kirjoitettavaa..moikka!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,