



Oli kiva nukkua pitkään ja syödä ihana aamupala!♥ Paketoin lahjoja ja käpäsin saijan luona. Kokeilin yhtä kivaa laskettelutakkia ja housuja...käyn huomenna ennen halliharkkoja riian kanssa jyväskylässä ostaa viimeset joululahjat katon siinä samalla jos löytys parempaa asua, vaikka toi olikin tosi kiva!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,