4. helmikuuta 2013

weekend

Pääsin äsken koulusta joten tulin suoraan koneelle tekemään postausken. Pari eilen otettua asukuvaa, jossa näkyy toi mun uus ruutupaita. Lauantaina mulla oli synttärit, sain ton ihanan marimekon murokulhon ja mukin! Viikonloppuna oli kahet kisat ja sain parannettua enkkuja 60m:llä ja 200m. Joten ihan tyytyväinen oon ja tosiia sain noi piikkarit synttärilahjaksi kanssa! Otan pienet päiväunet nyt ja sitten lähden harkkoihin jyväskylään.

2 kommenttia:

  1. Ihana blogi sulla ja kiva toi asu!(:

    http://thedreamweareliving.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi ♥
    kurkkaathan? > twostars-inthesky.blogspot.fi

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,