31. maaliskuuta 2013

Happy Easter !

Hei ja hyvää pääsiäistä ! Huomenna on jo huhtikuu, jes reilu kuukaus niin lähetään turkkiin ja alkaa kesäloma. Latasin mun puhelimeen bloggerin joten nyt yritän tällä tehdä postausta. Ulkona on kauheen ihana sää!! Jospa noi lumetkin tosta sulais.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,