16. kesäkuuta 2013

FOREST

nyt on jo puolet kesäkuusta mennyt ja kohta on jo juhannus!! Erityisiä suunitelmia ei ole nyt lomalle, paitsi ripari ja paljon kisoja.  Olis kiva päästä käymään tukholmassa ja hollisterilla! No katsotaan jos se pääsis toteutumaan. Mutta nyt lähenkin syömään jotain hyvää iltapalaa ja katsomaan telkkua! Ja voi ei kun teitä lukijoita on tullu taas lisää, kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,