nyt on jo puolet kesäkuusta mennyt ja kohta on jo juhannus!! Erityisiä suunitelmia ei ole nyt lomalle, paitsi ripari ja paljon kisoja. Olis kiva päästä käymään tukholmassa ja hollisterilla!♥ No katsotaan jos se pääsis toteutumaan. Mutta nyt lähenkin syömään jotain hyvää iltapalaa ja katsomaan telkkua! Ja voi ei kun teitä lukijoita on tullu taas lisää, kiitos!♥

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,