24. heinäkuuta 2013

SUNSET





3 kommenttia:

  1. Vau, todella upeita kuvia! Varsinkin tuo eka on mieletön! Liityin sun lukijaksi :)

    http://reetta-s.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. täydellisii kuvii, liityin blogiis :)

    kurkkaathan ➜ twostars-inthesky.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Aivan ihania kuvia!!:-)

    liveyourdream-emma.blogspot.com

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,