Vau, todella upeita kuvia! Varsinkin tuo eka on mieletön! Liityin sun lukijaksi :)http://reetta-s.blogspot.fi
täydellisii kuvii, liityin blogiis :)kurkkaathan ➜ twostars-inthesky.blogspot.fi/
Aivan ihania kuvia!!:-)liveyourdream-emma.blogspot.com
♥Canon eos 600D ♥50mm♥55-250mm ♥samyang fish eye 8mm♥18-55mm,
Vau, todella upeita kuvia! Varsinkin tuo eka on mieletön! Liityin sun lukijaksi :)
VastaaPoistahttp://reetta-s.blogspot.fi
täydellisii kuvii, liityin blogiis :)
VastaaPoistakurkkaathan ➜ twostars-inthesky.blogspot.fi/
Aivan ihania kuvia!!:-)
VastaaPoistaliveyourdream-emma.blogspot.com