Tulin laittamaan pari kollaasia puhelimesta viimeisestä lomaviikosta ja jne. Olen nyt menossa Riian mökille joten seuraava postaus tulee sit varmaan sieltä. Ihanaa päästä nyt pois kaupungista ja rankan eka kouluviikon jälkeen rentoutumaan:)
1.minä 2.Aamupala lomalta joita rakastin tehdä ! 3.auringonlasku 4.Viimenen lomapäivä pitkään nukkuminen! i like..
1.reeni vaatteita! 2.lemppari jätskii:) 3.taas auringonlasku 4.nyt pari päivää satanu ihan kunnolla!:(
sun hiukset sopii sulle niiiiin hyvin :-)
VastaaPoista