2. tammikuuta 2014

First of the year

Paita/Spirit Store  Housut/Dr.Denim  Kaulakoru/H&M  Kengät/Converse

Uusi vuosi on lähteny hyvin käyntiin. Oteltiin tänään kuvia saijan kanssa ja kuvattiin videoita. Nyt huomasinkin että mulla on tasan kuukauden päästä synttärit, jee! Kävin pari päivää sitten alennusmyynneissä shoppailemassa ja mukaan tarttu tää ihana paita. Oon just ettiny tämmöstä hihatonta "farkkupaitaa". Tämä yksilö sattui eteeni spirit storessa jossa en ookkaan aikoihin käyny. Voisin tätä käyttää vaikka joka päivä, mutta pitäis löytää joku neuletakki joka sopis tämän kanssa :D! Kattokaa tota valkosta tuolla taustalla. En voinu kun silmiä hieroa kun eilen aamulla heräsin ja avasin ikkunan ! Kävin sit nopsaa Ellin kanssa ottamassa nuo parit kuvat.
//Monessa blogissa on näkyny noita vuosikatsauksia, joten aattelin olisko mitään ideaa tehä semmonen?:) ja haluisitteko jonkun "my day" posatusken videolla ennen seuraavaa viikkoa?

6 kommenttia:

  1. Anonyymi2/1/14 10:59

    Tee myday!:)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi2/1/14 15:11

    Juu tee sellane vuosijuttu ja my day kans:)!

    VastaaPoista
  3. Anonyymi3/1/14 22:41

    Joo, tee sellanen vuosikatsaus, kuulostaa mielenkiintoiselta!! :)

    VastaaPoista
  4. Millon taas kirjottelet?:)

    VastaaPoista
  5. kiitos ihana!:-) joo käyn kurkkaamassa!

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,