15. tammikuuta 2014

sunshine♡

AA772 AA883-side A823 AA8772 AA7873 AAPROFFA AA73 Kävin eilen ottamassa parit kuvat Ellin kanssa, kun oli tosi ihana ilma! Kerrankin se aurinkokin paistoi. Käytiin maanantaina hippoksella ja siinä samalla sitten kävin parissa kaupassa keskustassa. En oo kauheesti nyt käyny alennusmyynneissä joten nyt sitten kiersin niitä viimeisiä läpi. Löysin h&m tommosen kivat takin ja neuletakin puoleen hintaan! Oon vähän aikaa ettinytkin tommosta vähän lyhyempää takkia, ja nyt kun se sitten tuli vastaan nappasin sen mukaan. Toi värikin on ihan kiva vaikka ton värisiä vaatteita ei mun vaatekaapista löydy..tää päivä on menny aikalailla rennoissa merkeissä kävin harkoissa ja nyt oon istunu illan kotona ja muokannu kuvia ja katsellu netflix:istä sarjoja. Kysyin tän varmaan pari postausta aikasemmin, mutta nyt tää viikonloppu on vapaata joten voisin kuvata tai tehä jonkun toivepostausken teille eli nyt voitte ehotella mitä teen!!:) se myday on tulossa, kuhan muistan sen kuvata!

4 kommenttia:

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,