Tulin kertomaan pikaiset kuulumiset viikonlopulta. Eilen oli ekat hallikisat! Kisat meni ihan hyvin, vaikka olikin ekat kisat. Sain 300m kultaa ja uuden ennätyksen. Kisojen jälkeen menin iskän luo ja olin illan saijan kanssa. Katotiin netistä yks ihan hyvä elokuva. Tänään sitten otettiin parit kuvat pihalla, syötiin hedelmäsalaattia ja katottiin pretty little liarsin kakkos tuottaria. Oon nyt tän illan istunu tietokone sylissä muokkaamassa parit kuvat ja muuten vaan blogeja selaillen. Huomenna alkaa siis tet-viikko joten lähen nyt nukkumaan, että jaksan tämän tulevan viikon. Hyvää alkavaa viikkoa! :)
söpöt pöksyt! (-:
VastaaPoista