Heippa, viimeviikko meni kokonaan kokeisiin lukiessa. Mutta kun viimeviikolla kevät teki tuloaan ja aurinko paisto pilvettömältä taivaalta oli pakko ottaa kamera kouraan ja lähteä kuvamaan! Kuvissa näkyykin uusi kevät takki jonka löysin Onlysta. Toi oli tosi kivaa vaihtelua kaikille tummansinisille ja khakinvihreille takeille. Mutta asiasta toiseen..tää päivä alko väsyneissä merkeissä, sillä oli alueleirillä kuortaneella. Siellä tuli treenattua tosi paljon ja nukuttua sitäkin vähemmän, joten tänään oli kauhea nousta ylös sängystä ja mennä kouluun tekemään ruotsin koe johon en ollut lukenu kun aamun. No onneks sain siitä ihan kohtalaisen numeron. Onneks päivän piristi pari koetta jotka saatiin takaisin, niihin panostin tosi hyvin ja se näky numeroissa. Nyt oonkin fiilistelly rennoissa merkeissä tämän päivän kavereiden kanssa. Mun Espanjan reissu lähestyy tosi kovaa vauhtia joten nyt aattelin kysyä että jos joku teistä on käyny Fuengirolassa, niin kertois vähän siitä paikasta, kaupoista, säästä huhtikuussa, kaikesta mahdollisesta!! Nyt taidankin suunnata suihkuun ja sitten nukkumaan, että jaksais huomenna tehdä terkan esitelmän uudestaan…edellisen onnistuin hukkaamaan koulunkoneelle. Hyvää viikonalkua kaikille!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,