Toukokuu on vaihtunu ja enää alle kuukaus peruskoulua!! Uskomatonta miten aika menee aina ihan kauheeta vauhtia. Mutta nyt mun vappulomaan. Meillä alko loma jo keskiviikkona ja perjantai oli myös vapaata, onneks. Mun loma sujui tosi rennoissa merkeissä. Oon ollu kavereiden kanssa, kattonu kaikki pirates of the caribbean jaksot, grillannu, ottanu kuvia, syöny grillattuja vaahtokarkkeja, ostanu maapähkinävoita (joka on iha sairaaan hyvää), syöny ihania aamupaloja, nukkunu, syöny metrilakuja, kattonu ikkunasta kun sataa lunta (!) ja tietty rentoutunut♥ Kuvien joukossa on myös pari viime viikonlopun piknik kuvaa, joka muuten oli ihana kaikkineen mutakakkuineen ja herkkuineen!♥
Aaaa, ihania kuvia! <3
VastaaPoistaKiitos! <3
VastaaPoista