4. toukokuuta 2014

May

Toukokuu on vaihtunu ja enää alle kuukaus peruskoulua!! Uskomatonta miten aika menee aina ihan kauheeta vauhtia. Mutta nyt mun vappulomaan. Meillä alko loma jo keskiviikkona ja perjantai oli myös vapaata, onneks. Mun loma sujui tosi rennoissa merkeissä. Oon ollu kavereiden kanssa, kattonu kaikki pirates of the caribbean jaksot, grillannu, ottanu kuvia, syöny grillattuja vaahtokarkkeja, ostanu maapähkinävoita (joka on iha sairaaan hyvää), syöny ihania aamupaloja, nukkunu, syöny metrilakuja, kattonu ikkunasta kun sataa lunta (!) ja tietty rentoutunut♥ Kuvien joukossa on myös pari viime viikonlopun piknik kuvaa, joka muuten oli ihana kaikkineen mutakakkuineen ja herkkuineen!♥ 
aa02323223 aa8932223 aa2281212 aaa893222 aa22112 aa67221 aa1 aa5 aa2

2 kommenttia:

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,