29. toukokuuta 2014

sunset

aa6767222-checker aa0209742 aa23232 aa2r643232
Tulin päivittelemään viime viikonlopun kuvilla. Nyt toi ihana sää on vaihtunut sateiseksi ja kylmäksi. Ylihuomenna alkaa kesäloma ja peruskoulu loppuu, jee!! Tulee kuitenkin haikea mieli, että jotkin kaverit lähtee eri paikkakunnille opiskelemaan. Btw..mulla on ollu tällä viikolla parit kisatkin jo ja niissä molemmissa sain omat enkat. Jyväskylässä oli kauden ekat kisat ja 150m sain melkeen piirinennätyksen, mutta onneks se oma enkka kuitenkin rikkoontui yli puolella sekunnilla! Tänään oli myös kisat jotka meni sateesta huolimatta myös hyvin ja tein siinä enkan vaikka sitä ei hyväksytty liiallisen myötätuulen takia:( No nyt kesäkuussa on tulossa jos jonkin näköstä kisaa, eliittikisoista pieniin kisoihin. Tämän päivän oon muuten vaan viettäny toooosi rennosti katellessa pll:n vanhoja jaksoja ja syöden omatekoista banaanijäätelöä, jonka reseptin bongasin instagramista! pilko banaani, pakasta, sekoita blenderillä tai sauvasekoittimella ja syö! Ite laitoin mausteeksi kanelia joka sopi siihen tosi hyvin!:) Joten kannattaa kokeilla jos on jäätelönälkä ja löytyy banaania!  Oon ajatellu että tekisin jonkin "kysy urheilusta"-postauksen, miltäs kuulostaa? Nyt lähen tekemään jotain hyvää iltapalaa ja sitten jatkan pll:n kattomista!

2 kommenttia:

  1. Upeita kuvia :) ja toi urheilupostaus kuulostaa hyvältä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! :-) semmosen voisin tehä sit!

      Poista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,