9. syyskuuta 2014

PROTSKUPANNARIT


Mun on pakko tulla nyt julkaisemaan näitten super helppojen ja terveellisten protskupannareiden ohje. Oon kuullu näistä paljon joten päätin sit kokeilla. Sovelsin vähän ohjetta ja näistä tuli tosi hyviä kun lisäs tota kanelia. Epäröin ennen ku aloin tekemään että noi maistuu ihanvarmasti kananmunalta, mutta noissa se ei maistunut yhtään. Banaani noissa maistu, mutta jos tykkää banaanista niin varmasti sit tykkää näistä. Toivottavasti kokeilette, koska tää tulee mulla ainakin  käyttöön aina, jos tekee mieli hyvää mutta ei ihan tavallisia lettuja viiti tehdä.

4 kommenttia:

  1. Anonyymi9/9/14 20:41

    paljonko tosta määrästä tuli noita pannareita? ja teitkö paksuja vai sellasia lätty-ohuita? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riippuu minkä koksia teet! Mulla tuli 9 ja niistä kolme palo, upss. Niistä tuli vähän paksumpia, koska sekotin sitä taikinaa vähän kauemmin niin siitä tuli sit kuohkeampaa!

      Poista
  2. oon tosi pitkään halunnu kokeilla noita, kuulostaa sairaan hyviltä :) hienoja noi kuvat !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kannattaa ihmeessä kokeilla! Tosi simppeli ja nopee tehä, i like! Kiitti :)

      Poista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,