



Mun postailu on jääny nyt vähemmälle joten siitä anteeksi siitä! Mun kone on ollu tosi täynnä kaikista kuvista ja videoista joten mä en oo saanu mitenkään ladattua mun kuvia koneelle. Oon poistellu niitä tositosi paljon ja poistin vielä iphoton roskakorin. No sit selailin vähän tarkemmin konetta niin löysin koko koneen roskakorin jossa ne kuvat olivat edelleen. Päätin sen sit tyhjentää, ja huh tälle koneelle taas mahtuu ainakin 4000 kuvaa!
Syyskuukin on jo alkanu ja koeviikko lähestyy, apua!! Mulla olis tänään tarkoitus lukea ruotsin kokeeseen ja tehä vähän muistiinpanoja. Tossa olis nyt parit kuvat viime viikonlopulta kun pidettiin Nooran kanssa vähän leivonta päivää ja myös tän viikon pari otosta. Kohta lähen kuvaamaan Saijan kaa joten illalla olis ehkä tulossa niitä kuvia!:)
Saaks noista oreo leivoksista reseptiä? :)
VastaaPoistaJoo mulla on itse asiassa siitä video! Mä itseasiassa tein ohjeen sille ja sen julkasen tässä joku päivä !:)
Poista