oi että, mulla on tota samaa hajuvettä ja toi on ihanaa !!
oii, toi on niin ihanan tuoksunen! :) <3
♥Canon eos 600D ♥50mm♥55-250mm ♥samyang fish eye 8mm♥18-55mm,
oi että, mulla on tota samaa hajuvettä ja toi on ihanaa !!
VastaaPoistaoii, toi on niin ihanan tuoksunen! :) <3
Poista