13. syyskuuta 2014

VS


Sain pari päivää sitten tuliaisia laivalta. Tää vs:n tuoksu on vaan niin hehkuttamisen arvonen, että nyt ku muita kuvia ei oo niin päätin tän pyhittää vaan tälle hajuvedelle

2 kommenttia:

  1. oi että, mulla on tota samaa hajuvettä ja toi on ihanaa !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii, toi on niin ihanan tuoksunen! :) <3

      Poista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,