5. lokakuuta 2014

raitapaita

Heippa. Mulla olis taas parit kuvat laitettavana tänne. Rakastan noita puitten värejä ja tota raikasta ilmaa pihalla! Tää viihko hujahti taas hetkessä ohi. Ensviikko pitäs vielä jaksaa ja sitten olis syysloma. Mulla on syyslomalle joitain suunitelmia. Lähetään käymään matkuksessa ja ikeassa, Kuopiossa. Mulla on kauhee into sisustaa huonetta. Ainakin weheartit:in kuvat on saanu mua inspiroimaan kaikkia ihania juttuja. Mulla on tullu myös kauhee hinku saada uus puhelin, koska tää mun iphone 4 on kyllä vetelemässä loppujaan. Tähänhän ei saa edes päivitettyä ios 8 ja tää on niiiin hidas kaikissa mahdollisissa sovelluksissa. Myös se että tää sammuu tosi ysein on niin rasittavaa. Päätin jo vuoden alussa, että heti kun se uus iphone 6 tulee niin käyn hakemassa sen. Yritän kuitenkin vähän malttaa odottaa, että sen hinta laskis. No jouluna sitten, onneks siihen ei oo kauaan aikaa ! Nyt mä lähen kattomaa  telkkaria ja syömään ihania muffinsseja, mitä leivottiin Saijan kanssa tänään!

4 kommenttia:

  1. Huhhuh se on kyllä pikkasen kallis se kännykkä... Etkö oo miettiny mitään muita puhelimia kun tää iPhone? Esim nokialla on aika paljon halvempia ja hyvii kännyköitä, siis mietin vaan että miks just iPhone kun ne on niiin kalliita? Voitko perustella mulle?:-) ei millään pahalla siis kun oon vaan miettiny tätä jo pitkään:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo onhan se! Mut oon niin tykänny ja tottunu tähän iphonen käyttäjärjestelmää ja tää on tosi iisii käyttää. Nokiasta en tykkää ollenkaan kun oon niitä nokia lumioita tutuilla kokeillu nii ei eii..ja samsungin voisin, ottaa mutta niin huonoja kokemuksia itellä ja kavereilla että oon vaan tyytyväinen tohon iphoneen. Ja nyt ton uusimman haluaisin siks, että ei tarttis heti taas uutta ostaa. vois käyttää niiin kauan et hajoaa. apuaa en yhtään osaa vastata, mut siis järkevintä ostaa just hyvä puhelin joka kestää kauan, kun sit halpaa joka vaihtuu vuoden välein. mutta tää on mun mielipide :)

      Poista
  2. Luet varmaan Heta rasinkankaan blogia niin voisitko tehä samanlaisen yleisurheilupostauksen omalta kannaltasi tänne?:> ois tosi kiva ja nyt kun keskisuomessaki on syysloma niin kerkeisit kun ei oo koulujuttuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu luen, ja voisin tehdäkkin vastaan samalla niihin urheiluun liittyviin kysymyksiin !:) Mulla ei oo vaan kauheesti kuvia tai videoita mistää :/ Mutta jos saisin valmentajan kameraa nii siel olis tosipaljon videoita reeneistä ja kisoista !

      Poista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,