16. marraskuuta 2014

FINALLY

pitkästä aikaa blogin parissa! Mulla on ollu tässä pientä taukoa, koska mulla ei nyt ole ollu mitään inspiraatiota tänne! Yks syy tähän on tää aina syksyllä oleva pimeys. Mulla olis vaikka mitä kuvaamisenaiheita. Kun meen ja tuun koulusa on jo pimeää. Jospa kohta alkais luntakin tulemaan nii sais vähän valoa. Nyt en kuitenkaan ala enempää valittamaan näistä asioista vaan kerron vähän kuulumisia..
Mulla kuuluu hyvää! Oon reenannu paljon ja ollu kavereiden kanssa. Koeviikko tuli ja meni, onneks! Mulla alko kolmasjakso viimeviikolla. Tää jakso on tosi hyvä urheilun ja vähän myös bloggailun kannalta, sillä mm. huomenna meen vasta 12 kouluun joten kerkeen ottamaan kuvia aamulla. Myös keskiviikkona on lyhyt päivä, koska koulu loppuu jo yheltä. Myös hyppytuntejakin on pari. Olin viikonlopun Nooran luona. Leivottiin hänen pikkuveljen synttäreille kaikkea hyvää ja katottiin the walking dead:in kolmoskausi loppuun netflixissä, tulispa niitä lisää! Nyt muuten kun joulu ja talvi on tulossa, niin ajattelin tehä jonkun joululahjatoive kollaasin ja joitain vaateinspiraatio juttuja, kuulostaisko hyvältä? :) Nyt jatkan gossip girlin kattomista ja lähen pian nukkumaan. Hyvää viikonalkua kaikille.

9 kommenttia:

  1. Paljon on sun rv maksimi? :--)

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvii!:-) mikä on sun lempiaine koulussa? Ja paljonko sun viimesin ka oli? Pidät kivaa blogia, toivottavasti sulle tulee motivaatiota tän pitämiseen ettei lopu mukava lukeminen ja katteleminen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti tosi paljon ! :) Mun lemppari on historia ainakin tällähetkellä!:) mun ka tais olla joku vähä yli 8.

      Poista
  3. Miksi et vastaa kommentteihin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon julkassu nää puhelimella ja en oo sit muistau vastata :/

      Poista
  4. Ootko aikonu vielä kirjoittaa tänne joskus?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo tottakai!:) nyt on ollu sen verran kiireiyä etten oo kerennyt kuvaamaan!:(

      Poista
    2. Hei! Löysin sun blogin vasta ja oon lukenut aika paljon tätä ja tykännyt ihan, mutta sitä vaan mietin että aijotko panostaa tähän blogiin piakkoin kun viimeisimmästä kirjoituksesta on jo aika kauan? Kannattaako siis jäädä seurailemaan vai?:) toiveena postaukseks ois ainaki urheilupostaus ja joululahjat:)! Ja sit vielä, kun puhuit tässä jostain videosta niin meinaatko julkista sen niinkuin lupailit? mukavaa lomaa!:)

      Poista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,