12. tammikuuta 2012

Angry Bird

Tulin äkkiä vaan kirjottelemaan tänne, kun pitää tehä vielä yks ruotsin hommeli huomiseks. Oon nyt parikertaa pitäny kameraa koulussa mukana, mutta tiistaina jäi muistikortti kotiin, kun latailin kuvia koneelle. Ihme että tänään sattu kaikkee mulle vaikka sen pitäs tapahtuu huomenna, kun on perjantain 13 ;d. Tänään tekstiilitunnilla potkasin varpaan seinään ja oli kynnenalta punanen ja sit sieltä kärjestä lila. Onneks nyt ei oo enää niin paha, mutta katotaan miten huomenna käy, kun on luisteluu ja tähän sattuu, kun on kengät jalassa. Ja toinen juttu oli se, kun olin äsken harkoissa niin hyppäsin pituutta korkeushyppy riman yli n.110cm siis ihan pituuhyppy tyylillä niin sit mun jalka osu siihen ja se tippu mun alle.:P No en jaksa hirveesti tarkemmin selittää, koska pitää lähtee tekee sitä ruotsii. :) Öitä!♥
 

5 kommenttia:

  1. Kiva blogi, mikä sun malli on tässä blogissa?

    VastaaPoista
  2. Hemuli:Kiitos! (= en oikee nyt muista :P

    VastaaPoista
  3. Moi! Ihana blogi sulla ja käypäs kattoo mun ja mun kaverin blogii, se on aika uus ja saa toki mennä klikkaamaa ittensä lukijaks :)

    Sori mainostus.

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Ano:Kiitos, et laittanu linkkiä jolla pääsen blogiinne :D

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,