8. tammikuuta 2012

Pulkkamäkee...!


 

Oltiin siis Aadan kanssa pulkkamäessä niinkuin kuvissa näkyy. Ainakin tossa yhessä kuvassa näkyy, kun Aadan kanssa pompataan ilmaan, kun oli hirveen isoja hyppyreitä. Huomenna olis sit kouluun kasilta dislike! :( Murr...nyt ei saa nukkua pitkään eikä valvoa-.- Ootan tässä innolla jo kesälomaa. Oon pakkailu laukkua. Otan huomenna kameran mukaan niin ottelen koulussa sit kuvia jos kerkeen onhan siinä 7tuntia aikaa kuvailla, että siinä sitten. Meen nyt vielä iltapalalle ja kattoo kaikki kirjat. :/ Ja hei täitä lukioitahan on jo 43!!! Kiitos:))

3 kommenttia:

  1. Anonyymi9/1/12 14:28

    dislike on yhteen

    VastaaPoista
  2. Anonyymi9/1/12 15:43

    säälittävää sensuroida oma naama, sillon en ainakaa laita jos ilme on huono
    ja se dislikehän on yhteen

    VastaaPoista
  3. Ano:Tiiän! :P
    Ano:No jokasessa kuvassa mulla oli semmonen sokean ilme:P ja irvistin kaikissa hyppykuvissa:/ Joo tiiäntiiän että se on yhteen, mutta kirjotin ton tekstin äkkiä, koska oli kiire.Ja kun julkaisin sen en jaksanu alkaa korjaa enää -.-

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,