moi! Oon pitäny tässä bloggailussa taukoa. Kuvia en oo kerenny ottaa kauheasti, mutta nuo kuvat on puhelimesta joten pahoittelen huonoa laatua. Meillä on ollu tälläviikolla 3 kokeet. Saatiin tänään musan kokeet ja sain 9½ :o Käytiin tänään äitin ja Aadan kanssa palokassa ja sit mentiin laajavuoreen uimaan ja syömään. Ostin Kappahl:ista pörrötossut ja sit ostin lontoo säilytysrasian ja kaikkee muuta pientä. Mutta lupailen nyt ottaa kuvia kameralla ettei tosta puhelimella kuvailemista tulis tapa :) Mutta onneks päästään huomenna 12 niin kerkeen otella kuvia. :) moikka
mite oot tehny ton leivän mikä näkyy tos miss mix lehen vieres ? (:
VastaaPoistaAno:Siis ostettiin kupasta semmosii lättyjä mutta ei tortilla:D sit laitettiin ruohosipuli tuorejuustoa. Sit kinkkua ja salatinlehtiä.Pyöritin ja sit söin :D Kannattaa koklata
VastaaPoistahaha se on kappahl eikä kappahalli :D
VastaaPoistaroosa: :D joo tiedän
VastaaPoistakappahalli, LOL :DDD
VastaaPoistaAno:Miks yhestä sanasta pitää hirveesti kommentoida :D:D?
VastaaPoista