15. maaliskuuta 2012

Donnerstag

moi! Oon pitäny tässä bloggailussa taukoa. Kuvia en oo kerenny ottaa kauheasti, mutta nuo kuvat on puhelimesta joten pahoittelen huonoa laatua. Meillä on ollu tälläviikolla 3 kokeet. Saatiin tänään musan kokeet ja sain 9½ :o Käytiin tänään äitin ja Aadan kanssa palokassa ja sit mentiin laajavuoreen uimaan ja syömään. Ostin Kappahl:ista pörrötossut ja sit ostin lontoo säilytysrasian ja kaikkee muuta pientä. Mutta lupailen nyt ottaa kuvia kameralla ettei tosta puhelimella kuvailemista tulis tapa :) Mutta onneks päästään huomenna 12 niin kerkeen otella kuvia. :) moikka

6 kommenttia:

  1. mite oot tehny ton leivän mikä näkyy tos miss mix lehen vieres ? (:

    VastaaPoista
  2. Ano:Siis ostettiin kupasta semmosii lättyjä mutta ei tortilla:D sit laitettiin ruohosipuli tuorejuustoa. Sit kinkkua ja salatinlehtiä.Pyöritin ja sit söin :D Kannattaa koklata

    VastaaPoista
  3. haha se on kappahl eikä kappahalli :D

    VastaaPoista
  4. roosa: :D joo tiedän

    VastaaPoista
  5. kappahalli, LOL :DDD

    VastaaPoista
  6. Ano:Miks yhestä sanasta pitää hirveesti kommentoida :D:D?

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,