Elizabeth Ardenin aurinkotuuteri
moi! Tossa vähän kuvia tän päivän kulusta. Käytiin abc:llä syömässä. Menin sit iskän kaa heseen syömään jädet. Mun piti tänään mennä kattoo Nooran luo titanic, mutta nooralle se ei sit käyny joten menin Aadan ja äitin kanssa lenkille. Meen vielä lukemaan hissan ja bilsan kokeeseen jotka on huomenna, apuaa!! :op.s. tässä vielä tanssin kevätnäytöksen musa :)
ihana blogi sulla! tää ulkoasu on varsinki tosi kiva !:)
VastaaPoistakäy kattomassa jos kerkeet: http://kiasblogjustgowithit.blogspot.com/
Kia:Kiitos !:) Käyn kattomassa (=
VastaaPoista