10. maaliskuuta 2012

Dr.Denim♥

Moikka! Tulin tossa parituntii sitten kotia. Kisat meni ihan hyvin. Pituudessa olin 8 ja 60m 27 o_O. pituutta hyppäsin 4.68 ja juoksun aika oli 8.58. Juoksussa oli sillain aika tyhmää kun aika moni juos samoja aikoja ja sit siellä kuiteskin oli koko suomesta kisailioita ja niii..seliseli:)) Käytiin kisojen jälkeen ideaparkissa kiertelemässä kauppoja. Löysin carlingsista vihdoin ne mustat Dr.Denimit♥iloveit. Cubuksesta löysin ihanat amerikanlippubikinit, ala osaa ei ollu 34 eli se jäi sit. :(  Nyt mua kyllä väsyttää sen verran, että en jaksain hirveesti kirjotella tänne, mutta huomenna sit postausta luvassa ehkä:) Öitä

2 kommenttia:

  1. Onko noissa biksuissa kupit ?

    VastaaPoista
  2. Ano:Siellä on ne toppaukset sisällä jotka saa otta pois :D:D:D

    VastaaPoista

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,