9. maaliskuuta 2012
snowboarding
moi! tulin vaan pikasesti laittaa noi laskettelukuvat+(muita kuvia puhelimesta), kun oltiin tänään Saaran kanssa harjottelemassa lautailuu. Huomenna olis herätys puol 7 :( 60m alkaa 11.10 ja pituus 13.30. Käydään kisojen jälkeen vielä ideaparkissa. Pitäs käydä cubuksessa kattomassa jos löytys vielä niitä amerikanlippu biksui♥ Onneks pituus on 2 erässä, koska muuten saattas kestää puol seiskaan että loppus, mutta varmaan ne siinä 15-16 aikaa loppuu onneks.:) En tiiä ottelenko kameraa mukaan sinne, koska on kuitenkin aika kiireistä. Jos jotain kuvattavaa löytyy niin kuvailen sit puhelimella.:) Mutta lähen tästä nyt nukkumaan, että jaksan heräillä aamulla.:)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)






Heeiii meil taitaa olla saman lainen matto ::D:D
VastaaPoista