9. maaliskuuta 2012

snowboarding

moi! tulin vaan pikasesti laittaa noi laskettelukuvat+(muita kuvia puhelimesta), kun oltiin tänään Saaran kanssa harjottelemassa lautailuu. Huomenna olis herätys puol 7 :( 60m alkaa 11.10 ja pituus 13.30. Käydään kisojen jälkeen vielä ideaparkissa. Pitäs käydä cubuksessa kattomassa jos löytys vielä niitä amerikanlippu biksui♥ Onneks pituus on 2 erässä, koska muuten saattas kestää puol seiskaan että loppus, mutta varmaan ne siinä 15-16 aikaa loppuu onneks.:) En tiiä ottelenko kameraa mukaan sinne, koska on kuitenkin aika kiireistä. Jos jotain kuvattavaa löytyy niin kuvailen sit puhelimella.:) Mutta lähen tästä nyt nukkumaan, että jaksan heräillä aamulla.:)

1 kommentti:

♥Canon eos 600D
♥50mm
♥55-250mm
♥samyang fish eye 8mm
♥18-55mm,